vineri, 4 decembrie 2009

Am un cacat de profesoara de engleza !


Asaaaaaaa , deci sa ve zic de ce am pus titlul " Am un cacat de profesoara de engleza! " . An pus acel titlu pt. ca proasta aia (ca altfel nu pot sa-i zic) nu m-a acceptat la corul pt. serbare ! De ce ? Pentru ca e ea proasta cu diploma , daia ca cica nu am eu voce !!! Eu ?! Nu am voce?! Eu care o sa cant colinde de craciun cu colegii mei de la vioara ?! Du-te naibi de cretina balti si de proasta ! De ea nu mai vorbeste care are o vece de cacat! Sa se duca naibi de "inteligenta" baltii!

4 comentarii:

larisaalexa spunea...

Va rog nu ma criticati!!!

Zapacita spunea...

Vaaai! Nu te supara asa. E nedrept ca nu te-a acceptat, asa e. I-ai spus ca faci vioara? Nu trebuia sa iti spuna ca nu ai voce:(
Totuuuusi nici tu nu trebuie sa vorbesti asa de uraaaaat :(

Andra spunea...

Nu pot sa cred...Nu ma asteptam la asta ! Adica,pe ce motiv totusi nu te-a acceptat ?! Pai daca tu canti la vioara colinde de craciun e clar ca tre sa ai voce.Dar nu te supara!Zapa are dreptate...e nedrept ! Dar lasa,important e sa ai tu voce si de aici se rezolva (poate participi la alte spectacole,evenimente,etc...). NU UITA : E PIERDEREA EI ! EA A PIERDUT O VOCE MINUNATA PENTRU COR !

Larisa Alexa spunea...

Ana , pai cum sa nu se enerveze omul !!! (ma rog la partea cu vb urat ai c-am avut dreptate :D )